Az imént összeszedtem minden bátorságom, és megpróbáltam a MávStart oldalon jegyet venni...
- regisztráltam (megint, mert a régi már nem működött);
- megadtam az összes adatom (még a mellbőségemet is) teljesen feleslegesen;
- A gyereknek bejelöltem a diákigazolvány után járó kedvezményes jegyet...
Megróbáltam fizetni... éééés
Első figyelmeztetés(!), hogy mivel kedvezményes jegyet kértem, ezért csak természetes személyként vásárolhatok
Értem, OK
Ki kellett választanom, hogy kérek e számlát .. Nem köszönöm
Második figyelmeztetés(!), hogy számla nélkül nem vásárolhatok e-tiketet (?)
Értem, akkor kérek számlát
Harmadik figyelmeztetés(!), hogy számlát természetes személy részére nem tud kiállítani a rendszer...
????????
Tehát, ha kedvezményes jegyet kérek, akkor cégesen nem vehetem meg a jegyet, viszont számlát csak céges vásárlás esetében ad, számla nélkül meg nincs business :D :D :D
Gondoltam, egye kutya azt a párszáz forintot, és nem kérek kedvezményes jegyet...
Újra végig az összes rublikán, és a végén a fizetésnél:
Tájékoztatjuk, hogy az OTP Bankban fellépett rendszerhiba miatt a bankkártyás fizetés, és a bankkártyával vásárolt menetjegyek visszaváltása ideiglenesen nem lehetséges.
Türelmem mint a tenger, akkor utánvételt választom...
Ötödik figyelmeztetés(!), hogy utánvétellel csak természetes személy tud jegyet vásárolni, céges vásárlás esetén ez nem lehetséges...
.... útrakeltem beszerezni egy kalacsnyikovot :( :( :(
fotó: MávStart reklámkép (CC) | a kép illusztráció